3-års kalas igen....

Idag började vi med att åka buss. Det var ju gratis idag och då passade vi på för Theo älskar att åka buss... Hans "låtsasmorfar" är också busschaufför så han åker gärna med honom. Vi åkte i alla fall ner på stan och träffade mormor och så åkte de en runda med bussen medans jag sprang in på några affärer och köpte sista julklapparna. Sen tog vi bussen hem igen, det roliga för honom var ju att han får sitta framåt och se när trafikljuset visar rött eller grönt. Sen fick han plinga när vi skulle gå av...



Hem och åt lunch som maken fixat och så kom alla släktingar för att fira honom. Han fick massor med presenter - igen och var så himla nöjd och glad. Tårtan jag gjorde i dag var med Nalle Puh, riktigt god om jag får säga det själv! Theo åt bara kladdkaka, det är hans favorit! Häftigaste presenten var en radiostyrd helikopter... kom direkt från Florida där lilla kusinen V har varit.

Theos alla presenter!



























Mycket roliga presenter blev det: Radiostyrd helikopter, cd-spelare, Blixten T-shirt, Lastbil, Blixten tavla, låtsasgrill, nattlampa från Ikea, Blixten handduk, filmer Mumin och Nalle Puh, böcker, m.m.

Imorgon - slå in julklappar och kolla en sista gång att allt är inköpt!


Kommentarer
Postat av: TT

Du är så himla strukturerad så det är inte sant!

Jag är imponerad och avundsjuk.

Kul att Theo hade så bra födelsedagar, nu lär han ha fullt upp ett tag framöver! Kramar

2008-12-13 @ 23:24:14
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0