Annandag Jul!

Som många andra så blir vi lite rastlösa med många lediga dagar, så igår bestämde vi oss för att jag först skulle åka och träna och sen skulle vi åka och bada idag. Väcktes dock av ett sms med fråga om vi ville ha besök av kompis med barn och man.... Jättegärna, man märker ju att de behöver träffa andra barn och få busa av sig lite. Så vi ställde in allt och fick en trevlig förmiddag med dem istället. Maken började mitt i allt tapetsera vår lilla hall vid bastun, hade ju tapeten hemma och allt. (Han har aldrig tapetserat förut men vill gärna lära sig!) Första våden han smällde upp var ca 50 cm för kort, men det var inga sura miner utan bara att göra om. Nu är ungefär halva klar.... fortsättning följer!

På eftermiddagen kom min kompis från Göteborg med sambo och hälsade på när de var hemma på julvisit! Jättekul, de har precis köpt hus och flyttat in men hade tyvärr inte med några bilder, de får de skicka senare!

Kvällen avslutade vi med kebabpizza från Sippan, delade på en och vi är supermätta!! De är så stora.

Theo är superduktig med sin potträning. Helt plötsligt är han borta och tyst och sen ropar han och har kissat i pottan och vill visa det. Ibland säger han att han kissat i byxorna men det är bara nån liten droppe, så jag tycker han är suverän!
Lite besvärligt var det i dag när han hade jeans på sig, lite svårt att få av när man är kissnödig, hihi...

Imorgon blir det badhuset!!

Kommentarer
Postat av: TT

Fniss... får mej att tänka på en fisketur i Sälen...

2008-12-26 @ 20:49:44
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Linda P

Eller hur?? Haha!! Tittade på de bilderna i veckan och skrattade gott, vilket jag gjorde idag med, det var så tårarna rann!!

2008-12-26 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0