Arbetsdag!

Jahapp, då var en arbetsdag avklarad!! Började jättebra med att bilen var igenfrusen - men kom på en jättesmart lösning: Hällde varmt vatten över förardörren och sen över rutorna, då gick det lätt att öppna och sen slapp jag skrapa rutorna! Tur att jag alltid är ute i god tid, var på jobbet 15 min innan jag började i alla fall!

Dagen gick bra, lite ringrostig i början men sen bara flöt det på. Kul att träffa alla jobbarkompisar, det är det bästa med mitt jobb... Lite trött i fötterna nu, inte van att stå hela dagarna.
Hemma hade allt funkat bra, maken var som vanligt väldigt nöjd med allt och slängde tom ur sig att han skulle satsa lite mer på familjen istället för jobbet, som sista året tagit mycket tid och energi. Han hade tom lagat mat, tömt sopor och blöjtunnan, dammsugit.... och det är inte likt min man kan jag säga! Som jag brukar säga - det finns inte många som varit föräldralediga som ångrar det, däremot tvärtom! Eller hur?

Theo fixade dagen utan blöja galant, sade till hela dagen. Ikväll gick han inte på pottan på tre timmar då var jag lite orolig men sen gick han så fint på pottan. I natt vaknade han en gång och då gick vi också upp på pottan och sen lade sig och somnade om. Imorgon ska han få åka till en leksaksaffär och välja en leksak eftersom vi lämnat blöjorna till blöjfén!

Imorgon - handla sista maten och baka pepparkakor!

Kommentarer
Postat av: TT

Vad kul att det gick så smidigt med blöjan!

Och jobbet!

Hoppas ni får en riktigt god jul! Kramar

2008-12-21 @ 22:49:42
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0