Datorkrasch!!!

Igår precis runt 21 så lade min dator av. När jag försökte starta den stod det bara - Windows kan inte startas för en fil saknas eller är skadad. Efter många försök så fick jag köra recovery-cd idag.... Senaste två månadernas bilder är borta, snyft!
Och nu vill jag inte höra av nån att - du kunde ha gjort si eller så, nu är det försent!! Det enda positiva är ju att jag lägger ut bilder på Familjeliv och här i bloggen och de finns ju kvar... Så några finns ju.

Så ikväll  blir det att fixa iordning datorn, nu är den i alla fall rensad från skit och borde funka riktigt bra!!

Kommentarer
Postat av: TT

ÅH! Mardröm!

2008-12-18 @ 22:02:26
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0