Inte så piggelin!

Inatt kände jag att det började värka i hela kroppen och förberedde mej på feber men det har jag sluppit idag. Däremot har jag varit trött och jättestel i mina axlar, ont i hela kroppen och frusen.... Får hoppas att det går över, vill inte bli sjuk, och jag blir väldigt sällan det (Ta i trä!)

Missade att åka till min mamma som jag lovat då är det illa. Jag tog mej bara iväg till babysimmet och det gick i alla fall bra. Lucas var superglad och liksom sprallig/busig, det var jättekul! Däremot är tiden inte så bra, han somnar efteråt och vaknar alltid´och är hungrig precis när jag ska hämta Theo. Men han är inte gnällig av sig så det går bra ändå!

Har uppfunnit min egen wc-skylt idag: Köpte såna bokstäver man sätter på barnens dörr (men utan nalle eller princesskrona :) ) och målade dem mörkbruna. De ligger och torkar nu och ska upp på dörren imorgon. Blir spännande att höra makens rekation sen, det är liksom han som är den kreativa här hemma! Planerar tapetuppsättning i helgen, hoppas på att Theo får vara hos mormor hela lördagen, då blir vi nog klara!

Imorgon ska vi ut och äta ett gäng på 4 tjejer. Det är precis lagom så man hinner prata ordentligt, för många blir så ytligt! Det är också därför jag inte får bli sjuk, vill inte missa det. Ska till Ceders Kolgrill och äta trerätters!

Nej nu ska jag gå och ta sista tårtbiten från gårdagens kalas, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0