Julhysteri!!

Nu börjar all stress och panik med julklappinköp och matinköp! Vet sjutton inte när man ska våga åka och handla mat sista dagarna innan jul, brukar åka typ dagen innan kl 8 på morgonen, men jag skulle inte bli förvånad om det var knökfullt på Ica Maxi även då!! Jag har i alla fall inte många klappar kvar, idag hittade jag till Theo: Cars bilbana och bil som man kan skruva ihop och isär själv. Som sagt har vi redan köpt massor men jag kunde inte låta bli!

Ska fundera lite mer till min mamma, antingen biljett till Diggiloo, PK på friskis & Svettis eller nåt scrapbooking-kit (hon gillar sånt) Hon och hennes sambo får i alla fall en sån digital fotoram tillsammans, de tar miljarder med kort!
Pappa är supersvår - han har börjat köpt massa kläder själv på senaste tiden så sånt känns lite onödigt - kanske nån upplevelse där också? En kastrull har han önskat sej men hur kul är det?
Svärmor och svägerska är klara - svärmor får en mobiltelefon och svägerskan en step-maskin (Obs hon har önskat sig det)

Annars har jag min syster kvar - skulle vilja hitta nåt roligt/smart från typ Designtorget/Lagerhaus...  nån som har nåt tips?

Men det är hemskt när man räknar hur mycket pengar det går åt bara... funderar på att komma överens till nästa år att satsa på bara en julklapp var runt 100-lappen. Är det några som gör så redan? Eller nåt annat smart?

Tror förresten vi har en liten fas hos Theo igen, han var rädd för monster i kväll när han skulle sova och pratar rätt mycket om monster.. Nån som känner igen det?

Nu - duscha och slå in lite julklappar!

Kommentarer
Postat av: TT

Usch för julstress.

Känner faktiskt ingen alls fast jag knappt börjat köpa julklappar och definitivt inte mat.

Blir nog ingen blomkörning utan ledigt två dagar före julafton, då har jag gott om tid! :D

2008-12-03 @ 23:17:39
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Christina

Här har vi haft monster ett tag. Fast jag tror inte han är så rädd utan mer nyfiken. Köpte en ficklampa till Mathias så han kunde lysa i mörka vrår om han trodde det var monster där.



Julklappar tll sambon och Mathias är klart samt min mamma. Svårast är min bror med fru men funderar på att köpa något till deras nya båt.



Slipper handla julmat för vi ska hem till min mamma och pappa Så skönt.

2008-12-04 @ 13:05:26
Postat av: mikaela

Kastrullen där tänkte jag, stoppa i nå kul i. typ presentkort på butiken där han köper kläder.

2008-12-04 @ 15:21:27
Postat av: Sanna

Vi drar lott om vem vi ska köpa julklapp till. Sen köper vi en julklapp till ett värde av 300.

Barnen är inte med utan de köper vi till ändå. Det är rätt skönt att slippa handla en massa till alla. Nackdelen är ju att man själv bara får en julklapp! ;-)

2008-12-04 @ 22:45:17
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-04 @ 22:49:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0