Julstök!!

Theo har fått en bok av mormor som heter Julstök och är rätt rolig. Den handlar om en mamma som ska städa jättemycket inför julen medans pappan vill göra julgodis. Idag har Theo julstökat med oss, vi har städat och pysslat en del här hemma.

Eller ja, dagen började med matinhandling på Ica Maxi, jag åkte själv det är så skönt. Kl 9 på morgonen var deras parkering nästan full, men jag tog ett djupt andetag och gick lugnt efter min lista och efter en timme (tack vare deras självscanning kassor) så var jag ute med allt jag skulle ha! På eftermiddagen åkte vi ner på stan och klippte en jätteduktig Theo som satt helt still :)

Eftersom han slutat med blöja så fick han också sin utlovade belöning. Vi gick in i en leksaksaffär och sa välj vad du vill!! (Blöjpaket är dyra!!) Direkt gick han fram till Chick Hicks (den gröna bilen i Cars) en större variant som gör tricks och sa -Den här vill jag ha!! Kikade lite på Rory Racerbil - bilbana men ville absolut ha sin Chick!! Så det gick smidigt och billigt var det också... Hela dagen har han lekt med den och nu ligger den under hans huvudkudde!

Disney Pixar Cars Series 1 Original Chick Hicks 1:55 Scale Die Cast Car

Imorgon blir det städa det sista, julklappsrim, ta fram finporslinet! Vad har ni kvar imorgon?

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken duktig kille som slutat med blöja.



Imorgon ska sambon rulla köttbullar, jag ska jobba....



Kram

2008-12-22 @ 21:19:38
URL: http://filippamamma.blogg.se/
Postat av: TT

Blomkörning!

Handla mat och klappar!

Städa!

2008-12-22 @ 21:50:37
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0