Låååång söndag....

Idag hade vi liksom inget planerat förutom att åka till återbruket, har bara haft födelsedagskalasandet i fokus. Så dagen började med att jag åkte själv till Ica Maxi och handlade. Så skönt att få åka själv ibland! Tog lite tid för jag hittade en Blixten McQueen- shake ´n go - bil som jag skulle köpa. Stod 99kr på hyllan men den gick in för 229kr. Så det tjafsade jag med personalen om rätt länge, men till slut kom de fram till att det var ett extrapris som börjar gälla imorgon och de kunde inte göra något åt priset idag. Gav upp och tänkte att det var väl inte meningen att han skulle ha en sån då!

Kom hem och var ut och åkte lite pulka ett tag, men sen blev Theo som vanligt bajsnödig, det slår aldrig fel, han blir alltid det när vi går ut och iväg nånstans. Så det var bara att knata hem till toaletten...
Åt lunch, lasange mums!, och sen åkte maken med Theo och storebror och kollade på hockey. Lucas sov och jag slog in julklapparna, 1,5 timmar tog det! Men nu är alla inslagna och det ska bara rimmas men det gör vi ju på uppesittarkvällen. Lite tråkigt är det med att vi alltid har så många julklappar, för ingen orkar höra rimmet och gissa utan man får liksom göra det för sig själv, tror inte ens vi läste alla förra året.

Theo har fortfarande (det är en vecka nu) sin trotsiga fas, när han liksom är så tjurig och verkligen säger emot oss. Till slut blir man arg och då blir han ledsen, riktigt jobbig period nu!
Lucas är glad och mår bara bra nu. Provar egen mat men han äter bara burkmat nu... försöker tänka att det är ju kanske bara ett halvår tills han kan äta mer av vår mat!
Han fick ju en ny gåstol som han inte välter ur (Vet inte om jag skrev det - köpte en ny på Tradera) och den fick lilla kusinen V prova igår och hon gillade den verkligen.


Kolla in Lucas nya min, värsta flinet!!

Kom på att jag har en sak kvar att slå in: Foton! Men hur brukar ni göra när ni ger bort foton? Ger ni bara fotot eller inramat? Jag vet ju inte rikigt vad alla vill ha för färg på ramarna och då känns det onödigt om de ändå vill byta sen... Samtidigt är det ju roligare att kunna sätta upp dem på en gång... Ja, hur gör ni?

Jo vi kom i alla fall iväg till återbruket med alla pappersinsamlingskassar och glasburkar. Skönt!

Imorgon - möte på jobbet, sen kommer Theos dagiskompis hit efter dagis! Träning på kvällen, eventuellt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

till vissa köper jag ram där ja vet eller att de inte bryr sig, men till syrran ger jag bara kort. =)

2008-12-14 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0