Lite glömsk...

...är jag och jag har inte mycket att skylla på!! Hade totalt missat att man skulle hämta ut babysimsfotona från i onsdags, vill ju ha dem. Och sen var jag skyldig en kompis pengar, och hade glömt det, sånt är alltid pinsamt, men det ordnade sig till slut ändå. Förut kunde man skylla på graviditeten men nu då?

Vaknade till snö, mysigt!! Var till en kompis och vi mös och fikade med bara våra små, det är skönt ibland. På hemvägen blinkade kylarvätskelampan så jag svängde in till en mack - och ringde pappa!! ;) Fick nämligen skäll förra gången då det var tvärtomt och jag körde hem ändå, kunde ha slutat illa... Men kollade tanken och det var 4-5 cm kvar och då fick jag tillåtelse att åka hem. Får se vad det kan vara, han skulle komma förbi i morgon och kika. Blev riktigt besviken dock att han meddelade att han troligtvis åker till Kanarieöarna om en vecka. Kul för honom men mindre kul att han missar Theos 3-års dag. Han nämde inte ens det, men jag vet att Theo kommer ju att bli besviken!

Hämtade på dagis, hem och åt mellis sen gick vi ut i snön igen. Måste ju passa på....
Theo hjälpte mej att skotta och så lekte han med stora bilar i snön. Är i alla fall supernöjd med hans begagnade Mikk-line overall (från Tradera!) Den är mjuk och smidig, håller honom torr och varm! Satte på honom reflexvästen så att han syntes i mörkret, för kl 16 när vi gick in då var det ju riktigt mörkt.

Lagade mat, potatis & pannbiff och brunsås som alla här hemma älskar,  och nu sover barnen och jag hamnar här...

Ska kolla lite Tradera om jag hittar nåt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0