Passar på när snön är kvar...

Idag har vi varit till Theos en dagiskompis på fm, de lekte så fint och hade kul och vi blev tom bjudna på lunch, jättetrevligt! Var dock tvungna att gå hem sen för min pappa kom och kikade på min bil, blev inte direkt nån åtgärd, men hoppas på att det bara läcker lite kylarvätska för då får jag fylla på lite då och då...

Var ut en sväng på em och passade på att låta Theo prova skidor! Det tyckte han var superkul, men snacka om humör - när nåt går fel så kastar han stavarna och morrar!! Men han har tålamod på nåt sätt ändå och ger inte upp i första taget.
Samma sak gäller skridskor ( Vi har sparat vatten i poolen som ska kastas nästa år och får is där  när det är kallt) Kolla:



Han älskar att vara ute i snön!!

Ikväll har vi förberett hallen för tapetsering vilket innebar borttagning av bård, och det var inte kul! Satt rätt bra...
Men imorgon har vi fixat barnvakt till Theo så då ska vi kämpa på och hoppas det blir klart! Har bjudit min mamma med sambo på middag på kvällen när de kommer hem med honom, ska bli så trevligt så.... Vet inte vad jag ska bjuda på? Nåt lättlagat och gott.... Tips?

Nu - rödvin och popcorn i soffan! TREVLIG HELG!!

Kommentarer
Postat av: TT

Funkar det med rödtjut igen?! :D

2008-12-06 @ 10:27:29
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Linda P

Jo, om det är 1 glas eller 2... men om det ska drickas mer får det bli grogg eller cider!

2008-12-06 @ 15:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0