Shopping!

Jo gårdagens middag var suveränt god och mycket mat var det! Massa små förrätter, gillmix och efterrätt och vi var 4 matglada tjejer, det var nästan så vartenda fat var barskrapat! Och mycket trevligt prat, inte bara barnprat.... Det ska vi snart göra om igen!

Idag mår jag riktigt bra. Kanske det beror på att hela familjen sov till kvart över sju! Underbart....
Bestämde mej hastigt och lustigt att åka ner på stan för att handla lite julklappar och det är snart klart nu. Hittade allt jag åkte ner för, kastade också med några riktigt fina trosor till mej! Behövs ju alltid bytas ut lite, eller hur?

Tyvärr blev det lite för mycket till Theo, finns ju så mycket nu när de fyllt tre år! Ringde min pappa och han hade inte köpt något så han ska få överta lite av det jag inhandlat!! Svårast är nog ändå min mamma, och henne vill jag ju verkigen ge nåt bra... Nån som har bra tips??

Nu - dags att hämta Theo på dagis!! BYE!

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej

Min mamma vill ha DVD-filmen Mamma Mia. Kanske något för din mamma.

Själv har jag handlat ett hangjort siversmycke som en jobbarkompis har gjort efter mina ritningar. Hoppas det går hem.

2008-12-03 @ 16:32:20
Postat av: Linda

Tack, det var ju ett jättebra tips, tyvärr köpte hon den förra veckan... Förut har de fått Diggiloo-biljetter och det kanske blir bra i år igen? Var faktiskt riktigt bra, för vi åkte med allihop!

2008-12-03 @ 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0