Snö och Lucia....

Theo går och sjunger "Sajta Lucia" hela tiden och jag bara skrattar!! Han är så söt, tyckte verkligen att det var roligt att lussa för oss idag. Vi hade en helt ok tid, kl 8, jämfört med många andra.... Ställde ändå klockan på 6.30 och fick stressa på lite ändå. Sov alltså ända tills dess.... skönt!
Han ville vara tomte och fick också gå med en liten lykta, jättestolt! Var så duktig och sjöng fint och satt sen tyst när de äldre barnen hade julspel. Efter det fick vi fika med skinksmörgås och pepparkakor!

Det har snöat precis hela dagen, jättemysigt! När maken kom hem gick han och Theo till pulkabacken och Theo åkte bob nerför hela den stora backen... Lite modigt tycker jag för backen är rätt stor!
Lucas har tyvärr haft lite feber idag med, strax över 38 grader. Han är ändå pigg och så men idag har han inte ätit så bra... Sover lite mer än vanligt också!

Fick nåt roligt på posten idag, ett brev från jobbet med önskan om god jul samt en "bonus" på 1000kr på decemberlönen. Det var riktigt kul, har aldrig hänt förut. Hoppas bara inte det blir nåt tok för att jag inte jobbat hela året eller så... Planerade direkt att köpa min hatthylla till hallen som jag kollat ut! Nu känns det helt ok!

Kollar lite halvt på Idol-finalen, hejar på Alice... Vem hejar ni på?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så Lucas är också febrig? Oscar har haft feber i två dygn nu, får se om han är feberfri i morgon.

Är det bara tillfälligt att bloggen är rosa igen? ;-)

2008-12-12 @ 22:31:24
URL: http://barbalala-barbalala.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0