Tråkdag!!

Idag har det varit en rätt tråkig dag! Bara segt hela fm, tror jag håller på att bli sjuk, är så trött och hängig. Efter lunch åkte jag och handlade lite, bytte en julklapp åt min pappa och sen tog vi hela familjen en promenad. Gick in till möbelaffären här ute på gärdet och killarna fick varsin tomte - jättesnällt! Vi insöp bara inspiration, så lite mer tapetsering hann vi med när vi kom hem. Sen laga mat, leka, bada - läggdags!

Har en annons ute på blocket och vad mycket konstiga typer det finns. En försökte efter ett mail att lägga till mig på msn och en har skickat typ 10 mail, med allt från "gå ner i pris" till "jag kommer på direkten om den finns kvar" !!! Hoppas på att nån vanlig själ hör av sig imorgon och köper den... Blir bra med ett extra tillskott i kassan för vi ska lägga en del på stora killens dator, för att uppgradera den. Istället för att köpa ny, använder ju den nästan bara till WOW.
Försöker annars att hålla mej långt från mellandagsrean, behöver inget speciellt så jag väntar till POP (Polarn & Pyret) rean i januari, då passar jag alltid på att köpa ytterkläder, i år kanske det även blir åt lilla systerdottern!

Sitter och äter chips med smaken "Salt & Vinegar" från Estrella - sjukt goda! Har ni smakat dem?

Imorgon ska Theo på 3-års kontroll!!

Kommentarer
Postat av: TT

Ja, så här många tråkdagar har jag nog aldrig haft, fast jag tror att jag behövde dem.

Vad är POP-rea?

2008-12-29 @ 09:07:56
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Linda P

Polarn & Pyrets rea :)

2008-12-31 @ 09:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0