Uppesittarkväll!!

Nu är det dan före dan!!! Vi hade glömt köpa bingolotter (Spelar en gång per år) men det gör inget, sitter och rimmar och zappar lite och har mysigt!! Vi har julstökat lite lagom, haft en jätteskön dag.... Det mesta är klart inför imorgon, det som är kvar är: dukning, skala och koka potatis, ta fram uppläggningsfat, och möblera om lite.....

Theo är jätteduktig med sina kalsonger och har när jag tänker på det inte alls varit trotsig senaste 5-6 dagarna. Vad fort man glömmer.... Men trotsen kommer ju tillbaka men vi får vara glada för varje litet uppehåll!
Lucas är också jättego som vanligt, pratar och pratar för fullt och kryper från rum till rum och upptäcker saker. Lite jobbigt tycker jag det är med vår spis som inte har varken tippskydd eller luckspärrar. Siktar på att köpa en ny efter jul, den här är ändå ca14 år gammal och ganska sliten!

Här är Lucas mitt i maten, härligt med färgglad mat eller hur?



Nån som har ett bra rim på febertermometer förresten?

Mitt var: Här har ni all information ni behöver,
för att veta om ni ska stanna hemma eller åka och tjäna klöver!

Men det sågades här hemma... förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0