3 överraskningar på en dag!

Idag har jag fått 3 trevliga överraskningar i form av dörrklockan som ringde!

* Först kom Theos dagiskompis och ville ta sällskap till dagis. Gick ju tyvärr inte eftersom han var hemma men tanken var ju trevlig.

* Sen kom grannen och frågade om vi ville ha en bilmatta med musse pigg på till barnens rum. Tackade glatt ja eftersom jag funderat på att köpa en i julklapp!!

* Sist men inte minst kom min mamma och var lite support vid matlagning/nattning. Maken var ju i Göteborg  och jag har en lindrig nackspärr som är jättejobbig! Det tackade jag inte heller nej till...

Jag har gjort en dum sak igen, för andra gången. Köper en liten smidig vikbar telefon för den är sååå fin! Efter en vecka känner jag att jag saknar mycket praktiska saker som min gamla "tegelsten" (inte riktigt men nästan...) har och så säljer jag den nya fina telefonen. Ikväll lade jag ut min nya på Blocket och fick flera svar så den ska hämtas i helgen. Den här gången tjänade jag dock på affären, inte dumt!

Theos feber har gått upp och ner under dagen, men han har ätit och varit glad! Lite extra gosig blir han också, inte alls dumt, hihi. Hoppas nu på att han inte har nån feber imorgon, vi ska bara till Lucas sjukgymnast på fm, annars inget bokat. Ja, om ni undrar så går Lucas hos sjukgymnast fast han är 6 månader. När han föddes var han så stor och höll på att fastna så de knäckte hans nyckelben. Därav går vi och får övningar och tips på hur han ska slippa få några men av detta... Men det har gått jättebra och det här är sista besöket och sen är han "utskriven".

Go kväll!!


Kommentarer
Postat av: TT

Välkommen hit! Här är enkelt och smidigt! :o)

Hoppas Theo frisknar till! Kramar

2008-11-27 @ 21:32:50
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!



Kul att du har en blogg me!



Vi har mest köpt småkrafs till hennes adventskalender, hon ska få pippihuset i julklapp så jag har köpt möblerna o delat upp i olika små paket, sen får hon målarbok, pussel nagellack bilar o sånt, tänkte ge henne tablettask på lördagar, har några dagar kvar.

Är svårt o komma på grejer, får ju hellst inte kosta för mycket



Hoppas ni har der bra



Kram/Lina

2008-11-28 @ 14:55:48
URL: http://filippamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0