Feber!!

Ja natten blev bättre, men Theo vaknade och var varm som en kamin så han kom in och sov hos oss. Lucas sov som vanligt men vaknade 5.30 så då gick vi upp!

Theo har nu 38.4 i feber och sitter mest och kollar på tv, har ändå ätit lite och är glad så det är skönt! Lucas har nu börjat rata min hemlagade mat, jag som var så glad att han åt den så bra. Lagade ju faktisk 3 stora omgångar så det finns lite i frysen, men det kanske vänder igen. Fruktpuren jag gjorde själv blandar jag 50/50 med köpt och då går det i... Man får luras lite!

Det blev alltså inget Ikea idag men istället har vi hunnit adventspynta med ljusstakar och stjärnor. Hittade också en sån kalender som man lägger en liten, liten julklapp i varje dag. Nån mer som har en sån och som har tips på vad man kan stoppa i?

Nu har jag kyckling i ugnen som doftar så gott... mums! Känns som fredag bara för att Theo är hemma! Vad ska ni äta idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0