Hemlis!

Dagens babysimsfotografering gick jättebra, Lucas är glad när han dyker ner och glad när han kommer upp... Får se om han är glad under vattnet också?

Sen åt jag lunch där och svängde på vägen hem förbi Panduro och köpte hobbyfärg. Lyckades faktiskt genomföra en smidig fickparkering och känner mej stolt över det. Det är sånt jag brukar undvika men idag tänkte jag - vad sjutton!! Och det gick så bra...

Hämtade Theo på dagis och åkte till Barnens Hus och tog syskonfoto. Jag är riktigt nöjd med dem. Som många vet är jag annars ganska kräsen med fotografier, dagisfotona har jag aldrig behållit. Nu gäller det bara att hålla tyst och inte visa dem för maken fyller år på söndag och han ska få ett inramat sånt i present. Det vet jag att han uppskattar!

Det är svårt att få Theo att förstå hemlis. Nån som har nåt tips? Jag säger att nu ska vi inte tala om vad NN ska få som present, men så fort han ser personen så säger han här får du en BIL tex. Hoppas han inte kommenterar fotograferingen nåt speciellt....

Hann till träningen ikväll och både F & M hade pallrat sig dit, så vi körde step så svetten lackade. Jättekul var det och riktigt jobbigt!

Måste bara skriva också att Lucas hade skött sig galant hos mormor när jag jobbade. Glad precis hela tiden, åt en hel burk mat och somnade direkt när hon la honom i vagnen! Så skönt... Det var ju faktiskt bara 3:dje gången han är där och förut bara 2 timmar - nu 4!!

Imorgon ska jag till Ikea och shoppa lite med en kompis och sen ska det julpyntas här hemma, äntligen. (Två grannar har redan tjuvstartat så då är det ok)

Nån som kan tipsa om en fin WC-skylt? Den ska vara i mörkbrunt trä och enkel... Har starka funderingar på att köpa såna barnbokstäver som sätts på dörren och måla i brun/svart!

Nu ska jag gå och sova och hoppas på en lite bättre natt än igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0