Bad, bak och träning!

Efter lämnat Theo på dagis så åkte Lucas och jag och badade med våra kompisar! Just ja, väntar på fina bilder, Malin!!
Det var superkul och barnen var så glada och det var inte mycket folk i bassängen. Passade även på att äta en god sallad där, gillar dem mycket... Sen hem och fota lite kläder för Tradera och ta en kopp kaffe.

Hämtade Theo och vi passade på att baka lite scones till vår soppa ikväll. Det tyckte han var jättekul och alla tyckte det var gott. Sen fick jag passa på att åka iväg och träna ikväll för på onsdag som är min aerobic-kväll ska maken till Göteborg och det har knappt hänt att tåget kommit i tid så jag vågade inte chansa. Gick på ett Step pass med full fart, riktigt härligt röd var jag när jag kom hem, inbillade mej att jag var brun i svag belysning men i badrummet var det bara rött!!!

Annars är det lite diskussioner kring gymnasievalet här, har ju en bonusson som ska välja nu.... Det är inte så lätt att veta vad man ska välja eller hur, typ vilket i första hand? Hur lätt är det att komma in?
Han kämpar i alla fall på i skolan och är duktig men lat, men vilken tonåring är inte det!

Imorgon - handla mat och så kanske Pinglan?


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag kommer ta väl hand om bonussonens ansökan.

Sitter på intagningen och väntar på den.



Kram Christina

2009-01-27 @ 07:57:48
Postat av: malin

sorry att jag inte skickat bilderna men emma blev dålig på kvällen så vi har setat uppe med henne

2009-01-27 @ 08:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0