Glömde kameran idag...

Hade tänkt ta lite bilder från Familjejympan eftersom maken följde med men glömde den. Han och Lucas sattt mest och tittade på mej och Theo men de tyckte det var kul. Theo gillar allt utom när det ska dansas, då vill han dricka vatten, men ska det springas blir han som tokig! Mormor var där och kikade i fönstret på oss, det var uppskattat av båda barnen som vinkade så glatt..

När vi kom hem så passade Theo på att åka lite skidor på den snön som kommit, han for runt hela kvarteret och var så nöjd. Sen var det en hungrig kille som ville ha lunch!

Efter lunchen åkte jag och barnen på 3-års kalas i snöovädret, riktigt blötsnö, sprang från bilen till porten men hann bli rätt blöta ändå! Det var ett jättetrevligt kalas med gott fika och fast det bara var 3 barn så var det full rulle och full volym för det mesta!! Tror att Pippi-väskan blev en uppskattad present... som jag skrev tidigare så kan jag inte låta Theo veta vad det är i paketet för då säger han det, gör era barn det med?

Ikväll blev det mumsig kebab-tallrik (jag och maken delade på 1 men de är ju från Sippan så det är hur mycket som helst) sen kollade vi på en rolig svensk komedi! Skön kväll.....

Lägger in bild på killarna imorse när de busade och kröp efter varann:


Och en från babysimmet, mormor fotade:


Imorgon - bara träning inbokat!

Just ja, lade inte nån beställning på H&M igår, blir nog Lindex istället - de har fått in våra favorit-överdragsbyxor igen, 149kr! De är toppen och snart är det dags för nästa storlek för Theo... så det får det bli! Jag och min mamma har bokat bord på loppis och ska stå där vid nästa löning. Hoppas på att bli av med en hel del barnkläder, leksaker och annat bråte...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag brukar nog inte berätta för Maja vad det är i paketet. Hon försäger sig förmodligen. Maja nöjer sig med att det är ett paket, bara det är spännande!

2009-01-25 @ 16:19:34
URL: http://barbalala-barbalala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0