Godkänd bil!

Bilen gick igenom utan anmärkning! Det känns så skönt, för det är ju en gammal bil där det dyker upp saker hela tiden men i det stora hela funkar den bra och sväljer mycket, tex en dubbelvagn.

Var på babysim och hade min mamma med som fotograf, det är så kul att ha lite bilder därifrån. Lucas är helt överlycklig när han ser vattnet och bara skrattar och plaskar. Trött var han då han endast sov en halvtimma på fm, men inte märktes det i vattnet.

På vägen till dagis slocknade han direkt så jag satte på babyvakten i bilen och gick in och hämtade en glad Theo. Vi åkte direkt hem till kompisen M och fick gott fika. Theo proppade i sig en bulle och två kakor och så lekte de med alla roliga presenter lilla M fått när hon fyllde 3 år. Theo är bjuden dit på kalas på lördag och det ser han fram emot. Jag har inte talat om vad hon ska få i present för han kan verkligen inte vara tyst. Kan era barn ha en hemlis?

Imorgon - jobb och träning!

Kommentarer
Postat av: TT

Men jag sa ju det... det är en ÅÅÅDI, spelar ingen roll om dom är gamla! :o)

2009-01-23 @ 10:18:07
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0