Hemma igen!

Så nu är Theo hemma igen och allt är som vanligt! Han hade haft det jättebra och sovit gott och skött kissandet helt galant, inte en olycka! Duktig kille!! De hade varit ute i stugan och Theo lekte så här som vanligt:



Jag åkte först och köpte hostmedicin för inatt sov jag ganska dåligt. Sen hem till min mamma för lunch och hämtning av barn. Kom därifrån först vid 15.30 tiden, men det är det som är så skönt med dem. Allting får ta sin tid, det är aldrig bråttom och vi gör det som faller oss in. Avslutade med att vi åkte allihop till Coop Forum, men de har gjort om så mycket och jag tycker det har blivit sämre. Hittade ialla fall lite smått och gott och sen bar det av hemåt!

På onsdag ska vi till min syster i Stockholm och hälsa på och sen är det dagis på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0