Känns som helg....

Idag vaknade jag och mådde lite bättre, så vi tog oss i väg till Öppna förskolan för trevlig sångstund och träffade våra kompisar MME (Malin, Maja & Emma) där! Jättetrevligt... Sen åkte vi till min mamma som bjöd på god lunch, och lite fika. Lucas sov 4 minuter i bilen på vägen dit, (det var allt på hela fm) men var hur glad som helst! Somnade på vägen hem sen och sov gott 2 timmar!

Åt lite god mat sen for maken iväg på hockeymatch, så kom min mamma hit för att vara med och lägga killarna, hennes sambo var på jobbet på pubkväll så hon ville hellre komma hit än sitta hemma själv. Det var jättetrevligt och killarna fick bada länge tillsammans, det var nästan så att Lucas blev lite sur när han fick gå upp ur badet. Ville inte ha välling först men efter en stund gick det bra! Theo somnade gott efter att ha fått lyssna på när mormor läste sagor och var så nöjd! 

               

Sen satt vi och pratade lite och så var det slut på hockeyn och maken kom hem. Vinst, jippie!!

Jo det skulle ju ha varit jobbdag för mej men det blir på söndag istället så vi var båda hemma idag och därför kändes det som helg. Hoppas hinna träna då så har jag mina tre träningspass denna vecka. Det ska mycket till för att jag ska missa det, jag skippar inte träningen även om jag inte känner mej helt i toppform... Bra eller dåligt? Vet ej!

Imorgon - familjejympa - tjejträff!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fin badbild på killarna



KRAM

2009-01-30 @ 22:43:57
URL: http://filippamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0