Kattskräck!!

Idag fick jag reda på att Lucas tydligen har kattskräck!! Vi åkte till min syster och allt gick jättebra på vägen dit, han satt bak och sov och Theo fram med mej och pratade! Men när vi väl kommit fram så hann vi bara vara där en liten stund och när han fick syn på en av två katter blev han helt hysterisk. Han var så ledsen och grät. Jag har aldrig sett honom sån och visste knappt vad jag skulle göra. Han blev tom rädd för en luva med pälskrage på som hängde i hallen då han trodde att det var en katt. Så ledsen som han var idag har han nog inte varit i hela sitt 8 månaders liv!!

Tycker synd om min syster och systerdotter som fick ett sånt livligt besök idag. Men vi var ute på en liten promenad en stund och då sov han i alla fall... Theo var supermysig med lilla V och låg gärna och mös med henne i soffan - hon ligger ju stilla till skillnad mot Lucas!

Vi fick god mat och gott fika och det var jättekul att träffas lite i lugn och ro. Senaste året har vi nog bara setts med våra föräldrarar och sambo/make närvarande. Så  det var skönt!

Hemresan gick bra och hemma var Lucas sitt vanliga glada jag igen och vågade ligga och krypa på golvet som vanligt. Vi fick god lasange som maken lagat och sen somnade killarna gott som vanligt. Men nu är jag supertrött, det tog på krafterna dagens utflykt!! Några få kort blev det i alla fall:

 
FIck prova - superkul!!                                                  Gott med fika!!

 
Myser i soffan!                                                           Glad i sin häftiga bumbostol!

Imorgon - Bvc med Lucas, boeltestet!

Kommentarer
Postat av: Berith

Åh såna små godingar!! Har du aldrig märkt av nåt tidigar ang. kattskräcken. Tänk att vara så rädd, stackars liten.

Ha en bra dag

2009-01-14 @ 11:14:19
URL: http://beriths.blogg.selogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0