Mysig måndag...

Hade som sagt inga planer idag... lämnade på dagis och gick hem och tog tag i disken och tvätten som varje måndag! Tråkigt men man mår bättre när det är rent i köket eller hur?

Lagade lite god mat och pratade i telefon med en kompis, sen tog jag och gick en lång promenad med Lucas innan hämtningen på dagis. Kom hem och åt mellis när en annan kompis ringde och frågade om vi ville komma över? Frågade Theo och det ville han gärna, så vi åkte dit och lekte en stund. Trevligt även om man blir avbruten hela tiden när man försöker att prata om något, haha! Bestämde oss i alla fall för att anmäla oss 4 tjejer som lag till tjejmilen i augusti, så kan vi inte ändra oss!!

När vi kom hem stod potatisen och puttrade på spisen så vi åt ganska snart mycket god mat och sen var det nästan bara bad och läggning. Jag tog tag i min garderob och rensade lite och det känns skönt, hittar ju alltid nåt man glömt bort.

Ha en trevlig kväll allihop!

Kommentarer
Postat av: malin

låter som du hade en trevlig stund Härligt och visst är det en skön känsla när det är rent i köket och i badrummet tycker jag

2009-01-20 @ 06:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0