Öppna förskolan!

Idag har jag varit ut på Hälla och shoppat favorit-överdragsbyxorna och sen massa mat! Idag fyllde jag upp köttlådan i frysen så vi klarar oss ett tag... Hittade också ett par vinterkängor till Theo nästa år och såna sockiplast till Lucas. Kan ju vara bra när han vill stå och börjar gå.

Hämtade Theo på dagis och gick till en öppen förskola i närheten, alla tre dagiskompisarna. Det var stort och roligt och lagom med barn. Hann vara där en timma och det var nästan lagom. Tyvärr avslutades besöket med att en pojke knuffade Theo in i väggen när vi skulle gå ut, så han var jätteledsen. Vet inte om han vill gå tillbaka dit!

Nu ska jag kika lite på Tradera och mina auktioner där... kanske fyndar nåt där med idag!

Lucas vill nästan bara stå nuförtiden:






Imorgon blir det en långpromenad och sen hem till en kompis efter dagis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt kille!

2009-01-27 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0