Rea...

Åkte ner på stan och hann på 45 min shoppa i tre butiker, inte dåligt va?

På POP så hittade jag bara två mössor:


På Lindex hittade jag två sköna tröjor, varsin till killarna:

Men en fråga, är dessa bara till tjejer? Vad tycker ni?
På kvittot stod nämligen, tjej.... Men jag tycker killar också kan ha dem, vill gärna ha tröjor utan luvor, de är ju bara ivägen allra helst nu på vintern.

Sist men inte minst ett par skor till Lucas:


Skyndade upp på vinden och gick igenom lite kläder. Kollade också lådan med sånt som ska säljas på Tradera eller Blocket och det är mycket kläder. Kanske dags att lägga ut, det är ju jobbigt men jag får väl ta lite i taget. För om man säljer lite känns det mer ok att handla nytt!

Solen skiner ska nog ta på mig och gå en promenix innan hämtning! Njut av solen....

Kommentarer
Postat av: Mikaela T

Hej

Passar även till killar tycker jag. Det är ju Bamse på, vore ju annorlunda om det varit Brumme Lisa.

Snygga kläder och skor i övrigt. =)

2009-01-21 @ 18:11:21
Postat av: Salcin

Jag var och tittade på dessa tröjor, men eftersom du hade köpt dem till pojkarna så fick jag det till "pojktröjor". ha ha tänkt så olika det kan bli... det jag köpte på pop blev poppis i alla fall. Fridis sprang upp med det i sin garderob på en gång. Bra betyg ha ha

Kram kram salcin

2009-01-21 @ 20:18:47
Postat av: Lina

Jätte fin shopping, o jag tycker absolut inte tröjorna var tjejiga.

Jag brukar inte bry mig om det står tjej eller kille utan handlar det jag tycker är fint!



KRAM

2009-01-21 @ 22:41:53
URL: http://filippamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0