Sitter på jobbet!

Sitter på jobbet, sista timmen är det ganska lugnt. Har haft datorstrul hela dagen precis som hela kommunen! Inte så kul men det har gått bra, folk är förstående och oftast trevliga... Det var precis två karlar som tackade så mycket för en så trevlig kväll med massage på romerska. Härligt med nöjda kunder! Ringde hem vid 18 och det var kul att prata med Theo, "-Jag älskar dej mamma, min bilbana gick sönder när den andra bilen kom och ...bla, bla...........nu ska vi äta varma mackor, Hej då! " Han babblar för fullt och det är så roligt!

Igår var Lucas och jag på babysim och han är överlycklig när han ser vattnet och älskar verkligen att bada. Skrattar hela tiden och bryr sig inte om lite vatten i ansiktet. Så jag ska verkligen kämpa för att ta mej iväg varje vecka även om det känns motigt, för det gör det ibland. Innan var vi och shoppade julstjärnor och lite annat till nästa jul, är ju rea nu.

Sen hade vi Theos dagiskompis här med mamma och lillebror (10mån) det var trevligt och sen lagade jag god köttärspaj till kvällen. När barnen somnat så tog vi en filmkväll, tom bonussonen var med och kikade på Arn 2. Men jag gick därifrån när ett barn typ 5 år dödades. Jag har blivit superkänslig för sånt efter jag själv fick barn. Nån som känner igen sig?

Idag var vi och skulle köpa nya krukor till vardagsrummet men som vanligt tycker vi totalt olika så vi kom hem tomhänta med lite att fundera på. Vi lyckas oftast komma överens till slut men det tar ett tag... 
Jag var duktig och tränade innan jobbet idag med så det känns toppen. Hann tom sola i 15 min, ska ju på 40-års fest imorgon. Killarna ska sova hos mormor - spännande för det är första gången Lucas sover borta. 

Slutar 20.30 sen blir det bara soffan!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är också känslig när det gäller grymheter mot barn..film som verklighet spelar ingen roll.

Blir så full i skratt när jag läser om era krukproblem, menar du att din man VILL vara med och bestämma? Stefan skulle betala för att få slippa. :-) Tänk vad olika det är.

2009-01-16 @ 21:31:53
URL: http://barbalala-barbalala.blogspot.com/
Postat av: TT

Hehe, minns vad jag sa när du väntade Theo - livet blir något helt annat, hela ens fokus förändras radikalt!

Och jag kan meddela att det sitter i hela livet sen!

Ha en rolig festkväll och en bra helg! Kramar

2009-01-16 @ 22:24:55
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0