Städa bort julen...

Idag var jag på gymet igen och tränade stenhårt i 1 timma, kondition och styrketräning. Sen lade jag mig i ett solarium och kopplade av en stund. Tog mej även tid att duscha där och kom hem som en ny fräsch (men lite röd i ansiktet) människa! Jag blir verkligen knallröd när jag tränar men då syns det att jag kämpat i alla fall, haha!

När jag kom hem låg Theo och granntjejen tillsammans och mös i en soffa och kollade på film, jättemysigt! Undrar om hon kommer att tycka det är pinsamt när hon är 14 och han är 12 att de har lekt så mycket tillsammans?

Sen har vi städat bort julen här hemma, det är så skönt! Lite extra rensning på det också så är det extra roligt! Theo tyckte först det var tråkigt men han älskar att hjälpa till så sen var det full rulle på honom med... Sen kom svärmor en stund och såg Theo åka skridskor och lekte med barnen en stund! Jättekul!


Tänk att jag aldrig lyckas torka bort det röda runt munnen helt! Han älskar mat som är baserad på tomat och det syns oftast riktigt bra hela dagen. Just nu byter vi kläder ca 3ggr per dag, kladd och klet period!

Lucas gillar att stå och spela på Theos "Höga musik" som han kallar det. Det är en slags keyboard som låter riktigt mycket och högt. De älskar att spela på den och kan ligga och digga hur länge som helst tillsammans!

Ni kan aldrig gissa vad jag ska göra imorgon!! - Byta ut vår toalettstol! (Inte helt själv, min pappa kommer hit och gör säkert det mesta, men jag fixar mat och hejar på och hämtar verktyg)
Den gamla är förstörd i emaljen och står och rinner så vi har en ny köpt för ca 2 månader sen som står och väntar i garaget. Till den fick vi ett nytt toalock i julklapp - softclose, toppen!

Vad ska ni göra imorgon?


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad duktig du är som tränar, vill också vara en träningsmänniska...



Imorgon står det jobb på schemat, mindre kul helgen är minst 1dag för kort.



Kram

2009-01-11 @ 22:04:57
URL: http://filippamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0