Träning & Jobb!

Fredag är ju numera lika med träning och jobb för min del. Riktigt skönt att få komma iväg och bara vara Linda en dag och det är skönt att träna innan jobbet. Hade bokat tid med en instruktör på gymet i morse för att få tips om träningen och hur jag ska ladda inför tjejmilen. Det gick bra, dvs jag kan fortsätta träna som jag tänkt och tycker är roligt. Fram emot april ska jag mer och mer byta ut stepmaskin/crosstrainer mot löpning antingen på löpband eller ute. Har tagit fram hörlurar som jag ska ta med till gymet för att kunna lyssna på radio när jag tränar. Tiden går fortare då...

Nu ska jag lägga en beställning på H&M, träningstop till mej och nåt plagg till killarna. Finns ju alltid nåt som man vill ha! Sen ska jag bara ligga i soffan med en påse CHIPS - har ätit morötter och äpplen hela dagen, nu är det min tur!

Slänger in en liten bild på vardagsrumsfönstret, nya gardiner och lampor!
Tar gärna emot tips, är ingen höjdare på inredning... tyvärr! När jag ser bilden tycker jag att gardinerna ska täcka även det vita mellan fönstrena så bara det i mitten syns, eller?


Imorgon - Familjejympa (helt plötsligt vill maken med, kanske för att Theo pratar så gott om det) och sen ska vi på 3-års kalas, kul!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad duktig du är som tränar, blir alltid så impad av folk som vill träna.



Tycker vardagsrummet ser jätte fint ut.



Hoppas ni får en mysig fredag kväll



KRAM

2009-01-23 @ 21:15:24
URL: http://filippamamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Ät inte falafel i västerås, är inte god där, men om ni kommer till malmö måste ni äta den. SÅÅÅÅ god=)

2009-01-23 @ 21:49:18
URL: http://filippamamma.blogg.se/
Postat av: malin

snygga gardiner

Håller med om att man ibland kan behöve tid åt sig själv

Men idag ska ju maja och jag åka och dansa

hon hade till och med svårt att somna igår då hon var nervös inför dansen

syns i eftermiddag

kram

malin

2009-01-24 @ 06:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0