Snölek!!

Ikväll har jag varit iväg och tränat Step up. Det var en ny instruktör och Fia och jag var lite skeptiska men hon var jätteduktig och hade ett roligt pass och bra musik. Superskönt! Min målsättning nu är att träna aerobic en gång i veckan och gymet två gånger. Missar jag nån gång så kan jag ersätta det med 1 timmas rask promenad. Målet är ju att klara att jogga tjejmilen utan att gå så mycket som ett steg. Vill även gå ner i vikt men räknar inte kilon utan cm....

Har inte gjort så mycket idag, gick en halvtimma i solen innan hämtning, sen var barnen ute i den lilla snö som finns en stund. De lekte med bollar och så drog Theo sin lillebror i pulkan!
 



MINA SÖTA SMÅ POJKAR!!!

Vi var inne och lekte med granntjejen sen ända tills kvällsmaten. Idag blev det snabb pyttipanna med lite paprika, oliver, fetaost och chilikrydda. Mycket gott!

Just nu är Lucas i nån fas där han spottar ut maten och skrattar massor åt det. Jag tycker det är mindre roligt! Tycker det funkar bäst om han är riktigt hungrig men det är ju inte alltid man lyckas passa in maten så bra. Det är mat högt och lågt och varje kväll saneras det under hans matstol. Själv gapskrattar han så man måste ju dra på smilbanden...

I natt imponerade Theo på mej. Vid 2-tiden så kom han och sa - Mamma, jag måste kissa! Så  vi gick och gjorde det och sen frågade jag om han ville sova vidare inne vid oss eller i sin egen säng? - I min säng, svarade han, gick in och lade sig och somnade om! Så duktigt!

Imorgon  - babysim och hem till en kompis på em!


Kommentarer
Postat av: Faster Satu

Åh, dom är verkligen världens sötaste killar! Vilken stolt faster jag är =). Hoppas ni alla mår bra, jag kommer och hälsar på snart!

2009-01-23 @ 00:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0