Tyst och tomt!!

Ikväll sover Theo hos mormor och hennes sambo och det blir så himla öde här hemma när han inte är här. Men jag tog mej tid med Lucas och låg på golvet och lekte med honom. Han får uppmärksamhet på ett helt annat sätt när vi är själva och busar med att dra mig i håret och gosa! 

Imorse var vi tvungna att ställa klockan på 6.30 för hockeykillen skulle iväg på cup och så klart så sover båda barnen då men vaknar när vi går upp!! Vi var iväg och kikade på hockeymatch och jag kan väl inte säga att nån av killarna var så intresserade. Theo satt 10 min still sen skulle han springa på läktaren, och Lucas somnade efter 20 minuter.... 

Mår inget vidare idag heller så snart blir det en kopp the med honung och sen sängen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!



Är ok o vara hemma, så svårt vill flytta tillbaka på ibland o ibland inte...veliga jag=)



Pop rean börjar den 8jan, sku du handla nåt speciellt?



Hoppas thet hjälpte o du mår bättre nu



Kram kram

2009-01-05 @ 14:53:49
URL: http://filippamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0