Nice Blog Award!



Jag har haft lyckan att bli nominerad.
Det är min trevliga före detta jobbarkompis som nominerat mej, tack snälla rara. :o)


Nu ska jag ge den vidare och här kommer följande bloggar som jag alltid läser.
Var och en väljer hur man vill göra med utmärkelsen, suga i er och låte det vara så eller ge den vidare, det lägger jag mej inte i men reglerna om ni vill ge den vidare ser ni här.

Reglerna för den som vill ge vidare en award till andra:

- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

- Länka till den bloggen du fick den ifrån.

- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.

- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

And the nominated are:

Titti
Emma
Sanna
Lina

Malin
Berith
Linda J



Det finns fler men just dessa är jag inne ofta på för jag tycker om det som skrivs där.


Kommentarer
Postat av: Lina

Å vad kul Tack.

Åh nu blev jag jätte glad, ska fundera lite vilka jag vill nominera



Kram kram

2009-01-11 @ 20:58:11
URL: http://filippamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0