Veckomatsedlar!

Idag var det dags för dagis igen, vaknade redan 06 tycker det är lite tidigt! Lämnade en glad Theo ute på dagis och traskade hem för att fixa inför toalettstolsbytet. Det gick relativt bra, vi hann med två fika och lunch och det var klart på 3 timmar... helt ok! Så var det dags att hämta Theo igen så han hann leka lite med morfar innan han försvann hemåt. En kompis ringde idag och jag som är så snurrig fick för mig att vi bestämt att vi skulle ses idag, men det var visst onsdag!! Mitt minne är bra men otroligt kort och förvirrat... oftast!

Försöker komma på lite veckomatsedlar då det är lite torka på den fronten nu. Tar gärna emot era recept på lättlagad vardagsmat!! Kan även dela med mig av mina favoriter om nån vill!!

Måste bara tillägga också att det är superkul med alla kommentarer!! Det är så mycket roligare att skriva när man får lite respons, sen har jag fått lite fler besökare också senaste veckan, jätteskoj!!

Imorgon bär det av till syrran, nu är hon frisk igen!! Ska bli jättekul och jag ska försöka att ta massor med kort!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

http://www.barnfamilj.se/veckomatsedlar/



2009-01-13 @ 18:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0